14
بهمن

روش های استفاده از خطوط ثابت اینترنتی

خط ثابت اینترنتی و روش های استفاده از آن

خطوط ثابت اینترنتی همانند خطوط ثابت مخابراتی هستند با این تفاوت که دیگر سیم کشی مخابرات را ندارد.  این خطوط در کل کشور قابلیت استفاده را دارد. در صورت نقل و انتقال، خط ثابت اینترنتی به صورت دائم برای خود فرد است. محدودیت در استفاده از سرویس ارائه دهنده اینترنت وجود ندارد. این خطوط ۸ رقمی هستند.

روش های استفاده از خطوط ثابت اینترنتی را میتوان به ۴ بخش تقسیم کرد که به شرح ذیل است.

file PjaZkgXjyO 168x300 - روش های استفاده از خطوط ثابت اینترنتی

استفاده از نرم افزار ۳cx در لپ تاپ و کامپیوتر از طریق هدست:

نرم افزار ۳cx نرم افزار مختص سیستم عامل pc است. با نرم افزار ۳cx هر کجا که به سیستم pc دسترسی داشته باشید میتوانید از این خطوط استفاده نمایید.

کیفیت تماس در خطوط ثابت اینترنتی در وهله اول به اینترنت بستگی دارد. در نرم افزار ۳cx کیفیت تماس به تنظیمات میکروفون و اسپیکر سیستم pc بستگی دارد. از طرفی به نوع هدستی که قرار است تماس از طریق آن انجام شود بستگی دارد.

نرم افزار ۳cx در سیستم  pc نصب است. هرزمانی که به سیستم دسترسی داشته باشید میتوانید تماس برقرار کنید. از نظر راحتی و در دسترس بودن از امتیاز کمتری برخوردار است. در برقراری تماس اطمینان بیشتری به فرد می دهد چون امکان قطع شدن اینترنت به خاطر ثابت بودن جا و آنتن دهی، کمتر است.

logo de zoiper 150x150 - روش های استفاده از خطوط ثابت اینترنتی
4a47e8a2 db8a af68 8518 c51890e0a7b5 1 150x150 - روش های استفاده از خطوط ثابت اینترنتی

استفاده از اپلیکیشن zoiper و mizudroid  روی موبایل:

اپلیکیشن zoiper برای سیستم عامل ios است. اپلیکیشن  mizudroid برای سیستم اندروید است. بسیاری از شرکت ها تمایل دارند بیرون از شرکت به تماس های خود پاسخ دهند یا تماس برقرار کنند.  هزینه تماس با موبایل برای شخص بسیار زیاد است.استفاده از خط ثابت اینترنتی به صورت اپلیکیشن بر روی موبایل بهترین گزینه برای این افراد است. از نظر راحتی دسترسی به تماس، چون بر روی موبایل هست از امتیاز خوبی برخوردار است.

استفاده از اپلیکیشن بر روی موبایل، اطمینان خاطر کمتری به برقراری تماس به فرد می دهد. در مواقعی که آنتن دهی کمتر است و اینترنت در دسترس نیست این اطمینان سلب می شود. در واقع کیفیت تماس در اپلیکیشن به اینترنت بستگی دارد. به دلیل این عدم اطمینان احتمال دارد از کیفیت به مراتب کمتری برخوردار باشد.

اپلیکیشن باید در بک گراند سیستم عامل باشد در غیر این صورت تماس های ورودی دچار مشکل می شود. برای این منظور تنظیماتی در اپلیکیشن ها انجام میشود تا در برقراری تماس های ورودی مشکلی به وجود نیاید.

1625 3 300x162 - روش های استفاده از خطوط ثابت اینترنتی

استفاده از تلفن ip :

روش دیگر استفاده از خطوط ثابت اینترنتی تلفن های ip است. خطوط ثابت مخابراتی از طریق تلفن های معمولی قابل پاسخگویی است. خط ثابت اینترنتی از طریق تلفن ip قابل استفاده است. تنها از طریق کابل LAN به مودم اینترنت متصل می شود. تلفن های ip رومیزی هستند. افراد با تلفن های معمولی تمرکز بیشتری در برقراری تماس دارند.

این تلفن ها در برقراری تماس سهولت کافی را برای مشتری به همراه دارد. از طرفی به مشتری اطمینان خاطر کافی می دهد. تلفن داخل شرکت است و هیچ جای نگرانی برای عدم آنتن دهی وجود ندارد. اگر اینترنت مهیا باشد کیفیت تماس مشکلی ندارد.

download 6 1 150x150 - روش های استفاده از خطوط ثابت اینترنتی

تماس آفلاین:

روش دیگر در برقراری تماس، تماس آفلاین است. بدین گونه که در مواقعی که فرد به اینترنت دسترسی ندارد میتواند از طریق تماس آفلاین، تماس برقرار کند. بهترین روش بدون نیاز به اینترنت، با عالی ترین کیفیت، امنیت و سهولت در برقراری تماس است.

۰/۵ ( ۰ امتیاز )