تلفن اینترنتی الو021

تلفن اینترنتی الو۰۲۱

ارتباط تلفنی مسیر ارتباطی را برای همه افراد در جامعه بالاخص درامور کاری وتجاری فراهم میکند. پیشرفت تکنولوژی استفاده از تلفن بر بستر اینترنت را فراهم کرده است. یک خط ثابت اینترنتی خطی تلفنی است که محدودیت مکانی برای استفاده از آن مطرح نیست. شما در هرکجای کشور که هستید میتوانید مالک یک خط ثابت اینترنتی باشید و اصلی ترین مسیر ارتباطی خود را با مشتریان حفظ وارتقا دهید. همچنین این خطوط یک سانترال حرفه ای دارد که امکانات یک شرکت را برای شما فراهم میکند.

ویژگی ها و مزایای خطوط ثابت اینترنتی

محدودیت مکانی در استفاده ازاین خطوط ندارید هر زمان و هرکجا که محل استفاده از خط تغییر پیدا کرد به راحتی میتوانید خط را با خود جا به جا کنید. این خطوط از طریق نرم افزار روی لپ تاپ، کامپیوتر و گوشی موبایل و هم از طریق تلفن ip قابل استفاده است. تعرفه تماس ها به صورت مخابراتی است. در صورت بالا بودن حجم تماس ها، تماس های ورودی به صف تماس منتقل می شوند و خط مشغول نمی شود. مکالمات تماس های ورودی و خروجی ضبط می شود. از طریق پنل باشگاه مشتریان تماس های ورودی و خروجی مدیریت می شود. در صورت در دسترس نبودن اینترنت میتوانید از طریق تماس آفلاین تماس خروجی و از طریق دایورت تماس ورودی داشته باشید. برای اعتباردهی به شرکت میتوانید برای بخش های مختلف داخلی تعریف کنید. به این صورت که یک خط با چند داخلی داشته باشید. در استفاده از این خطوط نوع سرویس ارائه دهنده اینترنت مطرح نیست و با هر اینترنتی خط قابل استفاده است.

قابلیت تماس امن تلفن اینترنتی الو۰۲۱:

نکته دیگر این که برای کسب وکارهایی که حفظ حریم خصوصی مشتریان از اهمیت ویژه ای برخوردار است قابلیتی به نام تماس امن درنظرگرفته شده است. بدین صورت که از طریق آن شماره مشتری و فرد دیگری که به واسطه کسب وکار شما با هم مرتبط خواهند شد برای هردو پنهان است. شماره مرتبط کننده فقط شماره شرکت و کسب وکار شما خواهد بود. نمونه ملموس این ویژگی تاکسی های اینترنتی هستند که راننده و مسافر شماره یکدیگر را ندارند. تنها شماره مرتبط کننده آنها شماره شرکت ارائه دهنده سرویس است. ازاین دست نمونه ها می توان شرکت های خدماتی و نظافتی و شرکت های حمل بار را ذکر کرد.

قابلیت تماس دو طرفه آفلاین

از جمله قابلیت های دیگر خطوط تلفن اینترنتی استفاده از تماس آفلاین است. به این معنی که شما میتوانید ابتدا به شماره خود زنگ بزنید و سپس عدد ۹ را شماره گیری نمایید تا خروجی خط برای شما آزاد شود و بوق تماس آزاد بشنوید. سپس شماره مقصد را شماره گیرید نمایید. برای مقصد شماره شرکت نمایش داده میشود و شماره موبایل شما نمایش داده نمی شود.

قابلیت تماس رایگان بر روی سایت:

مرکز تلفن ویپ ایران قابلیت تماس رایگان بر روی سایت را به عنوان ارزش افزوده بر روی خطوط تلفن اینترنتی الو۰۲۱ خود آورده است. این قابلیت به این صورت است که شما یک افزونه وردپرسی را بر روی سایت خود نصب میکنید. یک گزینه به عنوان تماس رایگان بر روی سایت شما ایجاد میکند. کسانی که سایت شما را می بینند میتوانند با فشردن این گزینه درخواست تماس رایگان دهند. سیستم به صورت خودکار اطلاعات مشتری را ذخیره میکند و یک تماس دوطرفه بین شرکت شما و فرد درخواست دهنده برقرار میشود. برای درخواست تماس رایگان و برای آشنایی با خط تلفن ثابت اینترنتی الو۰۲۱ بر روی تست رایگان خط اینترنتی کلیک کنید و یک خط تست رایگان دریافت نمایید.

۰/۵ ( ۰ امتیاز )

Leave a reply

واحد فروش