تلفن مجازی یا اینترنتی ؟ از مزایای تلفن ثابت اینترنتی به تلفن ثابت مجازی

مزایای تلفن ثابت اینترنتی به تلفن ثابت مجازی

virtual phone number 3 150x150 - مزایای تلفن ثابت اینترنتی به تلفن ثابت مجازی

تلفن مجازی یا اینترنتی ؟؟؟

مزایای تلفن ثابت اینترنتی به تلفن ثابت مجازی

  • شماره تلفن ثابت اینترنتی، شماره ۸ رقمی و با کد ۹ است که بدون نیاز به سیم کشی و تجهیزات مخابراتی، با استفاده از بستر اینترنت، در کل ایران قابل استفاده است. سرشماره تلفن سازمانی اینترنتی عموما با عدد ۹ شروع میشوند و سرشماره های ۹۱ نیز از این دسته هستند. شرکت های مختلف با داشتن مجوز NGN یا شبکه های نسل آینده (Next Generation Network) اقدام به ارایه شماره تلفن میکنند که زیر نظر سازمان تنظیم مقررات فعالیت دارند.

برای مثال خطوط تلفن اینترنتی شرکت آسیاتک با سرشماره ۹۱۰۱ و ۹۱۳۰ و کد استان های مختلف ارایه میشود و خطوط تلفن اینترنتی شرکت پیشگامان با سرشماره ۹۱۰۹ و کد استان های مختلف ارایه میشود البته لازم است که استان خود را استعلام کنید، معمولا همه استان ها وجود دارد.

با این حال تلفن ثابت مجازی، شماره ثابت ۸ رقمی یا ۵ رقمی است که با کد ۲ یا ۸ شروع میشود.

  • تلفن ثابت اینترنتی، مالکیت دارد و طی مراحلی در تنظیم مقررات، سند به نام شخص یا شرکت میشود.

در صورتی که در تلفن ثابت مجازی مالکیت وجود ندارد و قراردادی است. تا زمانی که حق اشتراک ماهانه خود را پرداخت کنید آن خط متعلق به شماست.

  • تعرفه تماس در تلفن ثابت اینترنتی، تعرفه مخابراتی و دقیقه ای ۴ تومان است. در صورتی که در تلفن ثابت مجازی، تعرفه مخابراتی نیست و دقیقه ای ۱۰۰ تومان است.
  • تماس در تلفن ثابت اینترنتی دو طرفه است، بدین صورت که امکان تماس خروجی و ورودی وجود دارد. در صورتی که در تلفن ثابت مجازی تماس به صورت یک طرفه است و تنها امکان تماس ورودی وجود دارد.
  • در تلفن ثابت اینترنتی تماس به صورت مستقیم است و امکان دایورت وجود دارد. در صورتی که در تلفن ثابت مجازی تماس به صورت دایورت منتقل میشود.
  • در تلفن های ثابت اینترنتی قابلیت یک شماره اختصاصی بر روی تلفن همراه بدون نیاز به سیم کارت وجود دارد. بهره گیری از ویژگی های یک تلفن ثابت بر روی تلفن همراه است.
  • شماره تلفن اینترنتی مانند شماره تلفن معمولی امکان تماس دوطرفه را برای شما ایجاد می کند. برای استفاده از شماره تلفن اینترنتی میتوانید از اپلیکیشن و یا تلفن ای پی استفاده کنید.
  • تلفن های اینترنتی امکان جابجایی در همه ایران و یا دایورت بر روی شماره موبایل یا ثابت را دارند. همچنین یک سانترال تلفن گویا کامل بر روی آن نصب و تحویل می شود.

حال شما بگویید تلفن مجازی یا اینترنتی ؟؟؟ کدام بهتر است ؟؟؟

احرازتلفن - مزایای تلفن ثابت اینترنتی به تلفن ثابت مجازی

سرویس های موجود در مرکز تلفن ویپ ایران سرویس های حداقلی، برنزی، نقره ای، طلایی است:

سرویس حداقلی خط تلفن اینترنتی آسیاتکی: سرور اشتراکی و بدون ضبط مکالمات ، هزینه نگهداری سرور ندارد.

هزینه در سرویس حداقلی:

۳۰۰ هزار تومان هزینه راه اندازی خط که شامل تلفن گویا، صف تماس، دایورت است و هزینه آن یکبار پرداخت است به علاوه هزینه هر داخلی یا کاربر که ماهیانه ۳۵ هزار تومان میباشد.

سرویس برنزی خط تلفن اینترنتی آسیاتکی: سرور اشتراکی و بدون ضبط مکالمات، هزینه نگهداری سرور ندارد.

سرویس نقره ای خط تلفن اینترنتی آسیاتکی: سرور اختصاصی ماهیانه ۱۲۰ هزار تومان و ضبط مکالمات -حجم ذخیره سازی ۱۰G

سرویس طلایی خط تلفن اینترنتی آسیاتکی: سرور اختصاصی ماهیانه ۱۷۰ هزار تومان و ضبط مکالمات-حجم ذخیره سازی ۴۰G

هزینه در این سه سرویس:

۴۵۰ هزار تومان هزینه راه اندازی خط که شامل تلفن گویا، صف تماس، دایورت است و هزینه آن یکبار پرداخت است به علاوه هزینه هر داخلی یا کاربر ماهیانه ۲۰ هزار تومان میباشد.

۰/۵ ( ۰ امتیاز )

Leave a reply

واحد فروش