تلفن دوطرفه اینترنتی

تلفن دوطرفه اینترنتی 

تلفن اینترنتی قابلیت تماس دوطرفه دارد به این معنی که اگر کسی به شما تماس بگیرد شما میتوانید برروی موبایل خود و یا کامپیوتر خود پاسخگوی آن باشید. در تماس ورودی مشتریان شما با یک صوت اولیه روبرو میشوند که کسب و کار شما را توضیح میدهد. صوت اولیه گزینه بسیار مناسبی برای جلب مشتریان است. 

تلفن اینترنتی قابلیت تماس دوطرفه دارد. به این معنی که شما میتوانید با خط ثابتاینترنتی خود به بیرون و مشتریان خود تماس بگیرید. تلفن دوطرفه اینترنتی این امکان رابه ما میدهد که با استفاده از خط تلفن و یا اپلیکیشن به مشتریان خود زنگ بزنید البته شماره ای که از آن تماس به هدف منتقل می شود همان شماره دوطرفه اینترنتی است. 

چگونه از تلفن دوطرفه اینترنتی استفاده کنید؟ دو راه برای استفاده از تلفن دوطرفه اینترنتی وجود دارد. راه اول که بسیار ساده است استفاده از تماس آفلاین است. در تماس آفلاین نیازی به هیچ گونه اینترنت و نصب نرم افزاری نیست. حتی میتوانید از تلفن ثابت خود نیز برای تماس گرفتن استفاده کنید. راه دوم استفاده از اپلیکیشن های تلفن اینترنتی است که این امکان را فراهم می آورد که با استفاده از اینترنت به سرور تلفن گویا متصل شوید و از خط خود به شماره هدف تماس بگیرید. 

سرویس تلفن ویپ چه امکاناتی را در اختیار شرکت ها قرار می دهد؟

امکانات شرکتی که سرویس تلفن ویپ در اختیار شرکت شما قرار می دهد به قرار ذیل است:

۱-سرویس صوت اولیه و تلفن گویا
۲-ضبط تماس
۳-انتقال تماس
۴-انتقال تماس بر روی موبایل
۵-گزارش گیری تماس
۶-تماس دو طرفه
۷-قابلیت جا به جایی در ایران

سرویس تلفن ویپ در کجا قابل استفاده است؟

برحسب نوع راه اندازی سرویس بر روی بستر اینترنت قابل استفاده است.

در صورتی که شما سرویس تلفن ویپ را بر روی اینترنت شرکت و به صورت محلی راه اندازی کرده باشید تنها در همان محل قابل استفاده می باشد.

در صورتی که بر روی سرورهای مرکز تلفن ویپ ایران راه اندازی شده باشد. قابل استفاده بر روی تمام ایران است. توجه کنید که استفاده از این سرویس خارج از ایران ممنوعیت قانونی دارد.

سرویس تلفن ویپ چقدر هزینه دارد؟

به دلیل اینکه سرویس تلفن ویپ بر روی سرور پیاده سازی می شود و سرورها همیشه روشن هستند. لازم است که هزینه های آن نیز متناسب با نوع کارکرد تغییر کند.

بنابراین همین موضوع هزینه ها به صورت دوره ای و ماهیانه محاسبه می شوند و هزینه اولیه بسیار کمی دارند. لیست هزینه ها به صورت ذیل اعلام می شود:

telephone2tarafe - تلفن دوطرفه اینترنتی
۰/۵ ( ۰ امتیاز )

Leave a reply

واحد فروش