تلفن اینترنتی

سامانه call me

سامانه کال می

سامانه کال می در برقراری ارتباط بین کسب و کار و مشتریان و نیز ارتباط برقرار کردن آسان تر مشتریان با واحدهای خدمات پشتیبانی شرکت شما و یا بخش فروش کمک بسیاری می کند. در واقع سامانه کال می سرنخ فروش ایجاد می کند. به این ترتیب که وقتی بازدید کننده سایت و یا آپ شما در حال مشاهده سایت و وب گردی است می تواند با پر کردن یک فرم شامل شماره تماس و نام خانوادگی درخواست تماس بدهد. این سرنخ فروش می تواند با توضیحات اولیه به درخواست دهنده سایت امکان مناسبی برای نهایی کردن فروش ایجاد می شود.

ویژگی های سامانه کال می:

۱-سرعت در پاسخ گویی به مشتریان

۲-عدم درج شماره مشتری برای پشتیبانی سایت

۳-اتوماتیک بودن برقراری تماس

۴-سرعت در درخواست و ارائه سامانه

۵-محدود نبودن سرویس به مکان خاص

۶-عدم نیاز به تجهیزات فیزیکی

امکانات سامانه کال می:

سامانه کال می در سریع ترین زمان ارتباط بازدیدکننده سایت را با پشتیبانی سایت برقرار می کند. این ویژگی باعث می شود که سرنخ ایجاد شده در فروش می تواند به سرعت به نهایی شدن فروش بیانجامد.

تماس در سامانه کال می ابتدا به بازدیدکننده سایت وصل می شود و پس از آن که بازدیدکننده سایت تماس ورودی را پاسخ دهد یک صوت بنابر درخواست و متناسب کسب و کار شما برای او پخش خواهد شد. برای مثال:

درخواست مشاوره شما از طریق سامانه کال می پذیرفته شده است. لطفا تا زمان اتصال با اپراتور منتظر بمانید. درخواست مشاوره شما ارزشمند است.

بستگی به متن پخش شده در تماس اعتماد مشتری بالاتر خواهد رفت و سامانه کال می می تواند نهایی کردن فروش را تسریع کند. مشتری در صورتی خرید می کند که بتواند به شما اعتماد داشته باشد.

پس از پخش صوت خوش آمدگویی، تماس به گروه پشتیبانی شما وصل خواهد شد. هر زمان که این تماس توسط یک اپراتور پاسخ داده شود زنگ خوردن باقی اپراتورها قطع خواهد شد. بستگی به میزان مکالمه بین اپراتور و درخواست دهنده تماس بازدیدکننده سایت میزان شارژ سامانه کال می شما کسر می گردد.

در سامانه امکان ارسال پیامک قبل و بعد از برقراری تماس نیز برای ماژول های وردپرس فراهم شده است. این امکان به شما اجازه می دهد که حتی اگر به هر دلیلی تماس شما متصل نشده باشد سرنخ فروش را داشته باشید. همچنین کلیه تماس های گرفته شده شامل هزینه هر تماس و ساعت تماس و غیره در سامانه ثبت می شود. شما نهایتا می توانید از طریق بخش گزارشات تماس خود را مشاهده نمایید.

سامانه کال می چطور کار می کند؟

وقتی بازدیدکننده سایت شما در حال وب گردی در سایت است می تواند با پر کردن یک فرم درخواست تماس خود را ارائه کند. این درخواست تماس در سامانه کال می ثبت می شود و یک تماس با شماره درخواست دهنده برقرار می گردد. این تماس تنها برای شماره های ثابت و موبایل ممکن است و برای شماره های خارج از کشور مقدور نیست. همینطور تماس با شماره های کمتر از هشت رقم نیز مقدور نمی باشد. تنها تماس برای شماره های ثابت تهران هشت رقمی و یا موبایل و استانها یازده رقمی فعال می باشد. قبل از پاسخ گویی اپراتور یک پیامک قبل از برقراری تماس اعمال می شود که می تواند نام و شماره تماس سرنخ فروش را به شما ارائه می کند.

پس از اینکه تماس توسط بازدید کننده سایت جواب داده شود یک صوت پیش فرض برای وی خوانده می شود که از او درخواست می کند منتظر پاسخ اپراتورها بماند. تماس دیگری از سامانه کال می به گروه اپراتورها معرفی شده توسط شما برقرار می شود و سامانه منتظر پاسخ گویی یکی از آنها می ماند. در صورت پاسخ یکی از اپراتورها، زنگ خوردن باقی اپراتورها قطع می شود و تماس بین بازدیدکننده سایت و اپراتور شما برقرار می شود.

سامانه کال می چطور منجر به افزایش فروش می شود؟

راهکار افزایش فروش در این است که شما بدانید مشتری همیشه تنبل است. سایت شما را می بیند ولی نمی خواند و فقط به تصاویر و فیلم ها نگاه میکند. مفهوم اطلاعاتی که شما در سایت گذاشته اید را به درستی درک نمی کند و از کنار آن به راحتی می گذرد. صد البته که سایت شما نیاز بازدیدکننده را رفع می کند ولی بازدیدکننده سایت همواره تنبل است. سامانه کال می می تواند برای مشتریانی که سایت را می خوانند ولی درک درستی نسبت به آن ندارند کمک موثری باشد. در همین حین مشتری شما یک در خواست مشاوره در سامانه کال می ثبت می کند و شما به او در رسیدن به محصول مورد نظرش کمک می کنید.

سامانه کال می چطور منجر به پیدا شدن سرنخ فروش می شود؟ 

عموما و غالبا مشتری شما از طریق سایت شما و جستجو در گوگل شما را پیدا می کند. این مطلب به آن معنی است که مشتری شما محصول مرتبط با سایت شما را درک کرده است و در سایت شما مشغول مطالعه و وب گردی است. حال چگونه شما می توانید این مشتری بالقوه را به مشتری بالفعل تبدیل کنید.

سامانه کال می با قابلیت ارسال پیامک قبل از تماس با شما سرنخ فروش را حفظ می کند. همچنین با تماس سریع به بازدیدکننده سایت اعتبار خاصی به کسب و کار شما می دهد. بدین ترتیب شما میتوانید همواره سرنخ فروش را حفط کنید و آن را پیگیری نمایید.

۰/۵ ( ۰ امتیاز )
واحد فروش