تلفن مجازی دفتر مجازی
20
مرداد

تلفن مجازی دفتر مجازی

تلفن مجازی دفتر مجازی

تلفن مجازی دفتر مجازی مناسب برای شرکت هایی است که مکان ثابت ندارند. قصد دارند شماره ثابت تهران داشته باشند.تلفن اینترنتی جایگزین مناسب برای تلفن مجازی است.

رقابت در شهر بزرگی همچون تهران که می تواند حجم زیادی نقدینگی را جا به جا کند برای کسب و کار بسیار مناسب است. شایان ذکر است که برای داشتن دفترکار ثابت در تهران که شاید در ماه کمتر کسی به شما مراجعه کند مستلزم به صرف یک هزینه گزافی است. از سویی دیگر داشتن تلفن ثابت نیز به نوبه خود می تواند دردسرهای خاص خودش را داشته باشد. با این شرایط چگونه می توانید مشکل خود را حل کنید.

تلفن مجازی دفتر مجازی از جمله نام هایی است که شما به دفعات آن را شنیده اید. داشتن یک تلفن مجازی دفتر مجازی می تواند به گونه ای شرایط رقابت در بازار بزرگ تهران را فراهم کند. از این طریق با فروش به مشتریان تهران باعث افزایش درآمدتان شوید. در حالی که هزینه های یک دفتر تهران را هم نداشته باشید. به همین سادگی هزینه کم و درآمد بالا.

What is virtual office Understanding the Concept of Virtual Office - تلفن مجازی دفتر مجازی

مزیت های تلفن مجازی

حال می خواهیم با مزیت های تلفن مجازی آشنا شویم. تلفن مجازی این امکان را به کاربر می‌دهد که هر زمان و از هر مکان، هر تعداد شماره تلفن مجازی که احتیاج داشته باشند بتوانند تهیه کند. برای مثال، وقتی نیروی جدیدی به شرکت شما اضافه می‌شود به راحتی می‌توانید شماره تلفنی را با پیش شماره یکسان برای آن فرد تهیه کنید.

از آن جایی که حجم تماس ها افزایش پیدا میکند. بسیاری از کسب و کارها از همان اول کار، کل ارتباطات خود را بر اساس ویپ پایه گذاری می‌کنند. با این روش شما می‌توانید با انعطاف بالا پاسخ گوی تماس هایتان باشید. در نتیجه باعث دسترسی بیشتر مشتریان با شما و افزایش رضایتمندی آنها شود.

یکی دیگر از مزیتهای اصلی تلفن ثابت مجازی به شماره تلفن معمولی این است که می‌توانید خدمات متنوعی بر روی آن دریافت کنید. از جمله سرویس تلفن گویا، سرویس منشی مجازی و مرکز تماس آنلاین که در توسعه کسب و کار و افزایش بهره وری نقش موثری دارند. خط تلفن مجازی مالکیت ندارد. تا زمانی که حق اشتراک ماهیانه خط خود را پرداخت کنید آن خط متعلق به شماست.

تلفن مجازی الو۰۲۱ چه ویژگی هایی دارد ؟

خطوط تلفن ثابت مجازی با پیش شماره تمامی استان ها ارائه می‌شود.

۴ رقم اول شماره ثابت شما ۹۱۰۱ یا ۹۱۳۰ خواهد بود و ۴ رقم انتهای شماره تلفن ثابت را می توانید خودتان انتخاب نمایید همچنین قابلیت ارائه خط تلفن ثابت مجازی با پیش شماره های ۰۲۱ – ۰۴۱ – ۰۳۱ -۰۵۱ و سایر استان های کشور وجود دارد.

بعد از خرید تلفن اینترنتی، فرایند فعال سازی خط تلفن ثابت ابری بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری زمانبر بوده تا سند مالکیت خط برای شما صادر شود و بعد از آن در پنل شما قابلیت انجام تنظیمات دایورت تلفن ثابت اینترنتی فعال می‌شود و شما می‌توانید از خط تلفن ثابت مجازی با پیش شماره استان دلخواه خود استفاده نمایید.

در سرویس تلفن گویا و سانترال مجازی که علاوه بر تماس ورودی، تماس خروجی، ضبط مکالمات، فکس اینترنتی، صف تماس، ivr و… در اختیار شما قرار داده می‌شود می بایست هزینه ماهیانه تلفن گویا مجازی نیز پرداخت شود.

alo021com - تلفن مجازی دفتر مجازی

وویپ قابلیت انتقال صوت بر روی بستر اینترنت است .VOICE OVER IP

۰/۵ ( ۰ امتیاز )