شرکت های ارایه دهنده تلفن اینترنتی
13
شهریور

سرویس تلفن ویپ

سرویس تلفن توسط شرکت های مختلفی ارائه می‌شود که در این عنوان قصد دارم برای شما در مورد آن صحبت کنم. شرکت های ارائه دهنده تلفن اینترنتی عموماً دارای مجوز سروکو  Servcoیا مجوز FCP هستند که برای دریافت این مجوز هزینه هنگفتی انجام داده اند. به ازای این مجوز به این شرکت ها یک سر شماره ۸ رقمی با ۱۰ هزار شماره ارائه شده است تا طی مراحل قانونی اقدام به فروش و بازاریابی آن بر روی شبکه اینترنتی خود بنمایند.

سرشماره ۹۱۰۰ شرکت شاتل

از جمله شرکت های پیشگام در ارائه تلفن اینترنتی است که توانست این تکنولوژی جدید را در بین مردم آشنا کند. این شرکت بر روی اینترنت های  adsl خود و شبکه های فیبر و وایرلس اقدام به واگذاری این سرویس می نماید.

asiatech ir logo thumb 600x600 14189 1 150x150 - سرویس تلفن ویپ

سرشماره ۹۱۰۱- ۹۱۳۰ -۹۰۰۰ شرکت آسیاتک

از جمله پرفروش ترین شماره های تلفن اینترنتی که علاوه بر adsl  و وایرلس بر روی اینترنت Tdlte شرکت نیز ارائه میشود. سرشماره ۹۰۰۰ شرکت آسیاتک کشوری بوده و به عنوان تول فری شناخته میشود. سرشماره های Tol Free هزینه تماس ورودی نیز علاوه بر تماس خروجی بر عهده دارنده شماره است.

unnamed 2 300x164 - سرویس تلفن ویپ

سرشماره ۹۱۰۹ شرکت پیشگامان بر روی adsl و وایرلس ارائه میشود. از جمله شماره هایی که در بستر غیر از اینترنت همان شرکت قابل استفاده است میتوان به سرشماره شرکت پیشگامان اشاره کرد.

download 1 1 - سرویس تلفن ویپ

سرشماره ۹۱۳۳ شرکت پارسیان با داشتن مجوز FCP بر روی بستر شرکت خود اقدام به ارائه تلفن اینترنتی می کند. کیفیت مناسب این خطوط توانسته مشتریان زیادی را جمع آوری نماید.

3503374 957 150x150 - سرویس تلفن ویپ

سرشماره ۹۳۱۱ و ۹۱۵۵ نیز جزء سرشماره شرکت های سروکو هستند که تنها باید بر روی اینترنت همان شرکت استفاده شوند. این شرکت ها با داشتن مجوز ارائه بر روی adsl  ‌می توانند خطوط تلفنی خودشان را به صورت خانگی نیز عرضه نمایند.

حال که با شرکت های ارائه دهنده تلفن اینترنتی آشنا شدید

لازم است سرویس ویپ الو ۰۲۱ را نیز به شما معرفی کنم. شما با داشتن یکی از سرویس های طلایی، نقره ای و برنزی الو ۰۲۱ می توانید با کمترین هزینه یک شماره تلفن هشت رقمی داشته باشید و بر روی بستر اینترنت همه شرکت ها از شماره خودتان استفاده کنید. بر روی شماره شما همه امکانات تلفن سانترال راه اندازی می شود و علاوه بر آن امکان پیامک صوتی و ضبط مکالمات باشگاه مشتریان نیز خواهید داشت.

download 3 - سرویس تلفن ویپ
۰/۵ ( ۰ امتیاز )