تلفن مجازی تهران

تلفن مجازی تهران

operadora 300x300 - تلفن مجازی تهران

تلفن مجازی تهران

بسیاری از شما ممکن است کسب و کار بزرگ یا کوچک در شهر خودتان داشته باشید. حضور در بازار بزرگی همچون تهران فرصت طلایی است که شرکت ها برای حضور در آن با یکدیگر رقابت میکنند تا هریک سهمی از این بازار بزرگ را به خود اختصاص دهند. لذا برای حضورتان در این بازار بزرگ هزینه گزافی رو متحمل خواهید شد. دفترکار مجازی و تلفن مجازی از جمله نام هایی است که شما به دفعات آن را شنیده اید. داشتن یک دفترکار مجازی و تلفن ثابت مجازی می تواند به گونه ای شرایط رقابت در بازار بزرگ تهران را فراهم کند.

تلفن مجازی تهران و دفتر کار مجازی این شرایط را فراهم کرده است تا بتوانید بدون داشتن دفتری در تهران با استفاده از تلفن گویا و منشی مجازی تماس های خود را مدیریت کنید.

طبیعتا داشتن یک شماره ثابت تهران یا منشی میتواند سبب بالا بردن اعتبار شرکت ،اعتماد مشتری و در نهایت جذب او برای خرید شود.

استفاده از تلفن اینترنتی در سال‌های اخیر به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالای خدمات، روند رو به رشدی را پیش رو داشته است. این روش ارتباطی در بسیاری از کشورها به عنوان جایگزینی برای تلفن ثابت و تلفن همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

images 3 - تلفن مجازی تهران

خدمات تلفن مجازی

جلب اعتماد سبب افزایش مشتریان و در نهایت منجر به افزایش تماس شما میشود. مدیریت این تماس ها حائز اهمیت است. شما میتوانید از طریق منشی تلفن مجازی یا از طریق تلفن گویا با استفاده از یک سانترال آنلاین تماس های خود را مدیریت کنید.

برای اعتباردهی به شرکت، شما می توانید داخلی های متعددی برای تلفن گویای خود تعریف کنید تا مشتری بسته به نوع کاری که دارد به تلفن ثابت و یا همراه شما وصل شود.

منشی مجازی تماس های شما را به هر نحو و با هر پیام خوشامدگویی که مدنظر شما باشد پاسخ می دهند. تماس های دریافتی همگی ضبط و ثبت می شوند. نهایتا به ایمیل شما فرستاده می شود. شما می توانید تمامی کارهای دفتری خود را به منشی مجازی خود واگذار کنید. منشی مجازی در هر لحظه تماس هایتان را بر اساس زمان بندی شما که از قبل مشخص شده است وصل می کند. اگر قادر به پاسخگویی تماس  نباشید، تماس به صندوق صوتی وصل خواهد شد.

با دایورت کردن تماس ها بر روی موبایل و یا ثابت میتوانید دفتر کار خود را همیشه همراهتان داشته باشید بدون اینکه تماسی رو از دست بدهید.

چنانچه حجم تماس های شما بسیار بالا باشد، می توانید سرویس مرکز تماس را خریداری کنید تا چند کارشناس به طور همزمان تماس های شما را مدیریت کنند.

images - تلفن مجازی تهران

مزایای تلفن ثابت اینترنتی نسبت به تلفن مجازی

 شماره تلفن اینترنتی، شماره ثابت ۸ رقمی و با کد ۹ است که بدون نیاز به سیم کشی و تجهیزات مخابراتی، با استفاده از بستر اینترنت، با کد ۰۲۱ در کل ایران قابل استفاده است. با این حال تلفن ثابت مجازی، شماره ثابت ۸ رقمی یا ۵ رقمی است که با کد ۲ یا ۸ شروع میشود.

تلفن ثابت اینترنتی، مالکیت دارد و طی مراحلی در تنظیم مقررات، سند به نام شخص یا شرکت میشود. در صورتی که در تلفن ثابت مجازی مالکیت وجود ندارد و قراردادی است. تا زمانی که حق اشتراک ماهانه خود را پرداخت کنید آن خط متعلق به شماست.

تعرفه تماس در تلفن ثابت اینترنتی، تعرفه مخابراتی و دقیقه ای ۴ تومان است. در صورتی که در تلفن ثابت مجازی، تعرفه مخابراتی نیست و دقیقه ای ۱۰۰ تومان است.

تماس در تلفن ثابت اینترنتی دو طرفه است. بدین صورت که امکان تماس خروجی و ورودی وجود دارد. در صورتی که در تلفن ثابت مجازی تماس به صورت یک طرفه است. تنها امکان تماس ورودی وجود دارد.

در تلفن ثابت اینترنتی تماس به صورت مستقیم است. امکان دایورت وجود دارد. در تلفن ثابت مجازی تماس به صورت دایورت منتقل میشود.

در تلفن های ثابت اینترنتی قابلیت یک شماره اختصاصی بر روی تلفن همراه بدون نیاز به سیم کارت وجود دارد. بهره گیری از ویژگی های یک تلفن ثابت بر روی تلفن همراه است.

تلفن مجازی تهران
۰/۵ ( ۰ امتیاز )
  • امیر حسینی
    22ام اسفند 1397

    تلفن اینترنتی همون تلفن مجازی است؟

    • فاطمه امیری
      22ام اسفند 1397

      خیر، تلفن اینترنتی شماره ثابتی که در بستر اینترنت است، تماس ها دوطرفه و تعرفه آنها به صورت مخابراتی است و به صورت مستقیم بدون نیاز به منشی مجازی به شما وصل میشود. دقیقا مشابه خطوط ثابت مخابراتی است.

      • امیر حسینی
        22ام اسفند 1397

        آیا این امکان رو داره که بتونیم در شهرهای مختلف ازش استفاده کنیم یا فقط مختص تهران هست؟

        • فاطمه امیری
          22ام اسفند 1397

          بله این امکان وجود داره، این خطوط رو میتونید تو کل ایران استفاده کنید. میتونید به ازای کاربران شرکت داخلی تهیه کنید حتی اگه کاربران شما در شهرهای مختلف باشند میتونند از این خط استفاده کنند.
          شاد باشید

  • alireza
    22ام اسفند 1397

    آیا خطوط اینترنتی همانند خطوط مجازی امکان ایجاد دفتر مجازی داره؟

    • فاطمه امیری
      22ام اسفند 1397

      خیر، خطوط ثابت اینترنتی همانند خطوط ثابت مخابراتی است.

  • سارا بیاتی
    22ام اسفند 1397

    خطوط مجازی که شما ارائه میدید اجاره ای هست؟

    • فاطمه امیری
      22ام اسفند 1397

      ما خطوط مجازی ارائه نمیدیم خطوط ما اینترنتی هست و مالکیت آن دائم است و امکان انتقال مالکیت وجود داره

      • سارا بیاتی
        22ام اسفند 1397

        اینکه خطوط اینترنتی هست یعنی میتونیم از طریق این خطوط اینترنت داشته باشیم؟

        • فاطمه امیری
          22ام اسفند 1397

          خیر، برای اینکه از این خطوط استفاده کنید باید خودتون اینترنت داشته باشید البته این نکته رو هم عرض کنم که این خطوط به صورت آفلاین هم استفاده میشه.

    Comments are closed.

واحد فروش