آموزش راه اندازی تلفن اینترنتی بر روی اپل

مرحله سوم از چهار مرحله: دانلود اپلیکیشن اپل

الو۰۲۱ برای شما نرم افزار زیر را پیشنهاد میکند. لازم است بر روی تصویر کلیک کنید و از اپ استور اقدام به دانلود و نصب نرم افزار خود کنید. پس از نصب به مرحله چهارم بروید.

پشتیبانی آنلاین

telegram 2 - آموزش راه اندازی تلفن اینترنتی بر روی اپل

zoiper

zoiper 300x300 - آموزش راه اندازی تلفن اینترنتی بر روی اپل

مرحله چهارم از چهار مرحله: فیلم آموزشی

فیلم آموزشی زیر را ببینید و طبق این فیلم اطلاعات مرحله اول را بر روی اپلیکیشن خود وارد کنید. در پایان نصب میتوانید با استفاده از اپلیکیشن تماس دوطرفه داشته باشید. در صورت مشکل از گزینه پشتیبانی آنلاین استفاده کنید.

جهت آموزش راه اندازی تلفن اینترنتی بر روی اپل زویپر کلیک کنید.

فیلم آموزشی تلفن اینترنتی آیفون

learnZoiper - آموزش راه اندازی تلفن اینترنتی بر روی اپل

نکته: نرم افزار زویپر از جمله نرم افزار های بسیار معروف در زمینه ویپ است. پس از راه اندازی این نرم افزار برای اینکه نرم افزار تلفنی اینترنتی زویپر در هنگام تماس در پس زمینه بتواند فعال باشد میتوانید از منوی تماس های ورودی incoming call دو گزینه فعال بودن نرم افزار در پس زمینه و نیز تماس ورودی را فعال کنید. توجه داشته باشید که نرم افزار زویپر یک نرم افزار پولی است و برای فعال شدن امکانات نظیر انتقال تماس و دفترچه تلفن و غیره لازم است که این نرم افزار را با استفاده از اپ استور خریداری کنید.

Zoiper یک نرم افزار تلفنی هست که قابلیت نصب روی اکثر سیستم عامل ها را دارد و دارای رابط کاربری ساده و زیبایی می باشد.این Soft Phone از پروتوکل هایی چون SIP,IAX و XMPP پشتبانی می کند. جهت دانلود zoiper می توانید به سایت رسمی zoiper مراجعه کنید و بر اساس سیستم عامل خود نسخه مورد نظر را دانلود کنید.

در آموزش راه اندازی تلفن اینترنتی بر روی اپل یک نرم افزار دیگر mizuphone نیز هم ورژن اندروید به نام mizudroid را دارد. این نرم افزار به صورت کاملا رایگان ارایه می شود و امکان انتقال تماس را نیز به صورت فعال دارد. نرم افزار تلفن اینترنتی MizuPhone بر روی سرور های مرکز تلفن ویپ ایران الو۰۲۱ به صورت فراگیر تست و امتحان شده است.

۰/۵ ( ۰ امتیاز )
واحد فروش