تلفن ثابت تهران دایورتی
18
شهریور

خرید خط تلفن ثابت تهران دایورتی

دایورت 150x150 - خرید خط تلفن ثابت تهران دایورتی

خیلی از افراد بیشتر وقت خود را در خارج از خانه سپری می کنند و یا به دلیل مشغله های کاری مجبور به ترک محل کار خود یا منزل میشوند و دسترسی به تلفن خود نخواهند داشت. درحالیکه در خیلی مواقع منتظر تماس شخصی خاص به تلفن ثابت خود هستند.

راه حلی که برای اینکار وجود دارد این است که تماس فرد مورد نظر بر روی شماره ثابت شما بتواند به تلفن ثابت دیگر یا تلفن همراه شما منتقل شود. این کار باعث میشود که دیگر محدود به شماره تلفن ثابت خود نشوید و یا حتی در هنگام مسافرت قادر به پاسخ تماس های خود باشید.

برای این کار باید تلفن خود را دایورت نمایید، یعنی بتوانید با تلفن همراه پاسخگوی خط دیگری باشید.

با سرویس دایورت تلفن ثابت می‌توانید هنگامی که با تلفن شما تماس گرفته می‌شود مکالمه را به یک خط دیگر ثابت یا تلفن همراه منتقل کنید و عمل دایورت کردن را انجام دهید.

برای دایورت تلفن ثابت شما باید کد زیر را در دستگاه تلفن وارد کنید:

*۲۱*شماره مورد نظر#  یا  *۶۵*شماره موبایل شما#

از جمله قابلیت های خط تلفن ثابت اینترنتی نیز قابلیت دایورت انتقال تماس بر روی موبایل است. یعنی که خط شما بر روی تلفن دایورت میشود.

به این معنی که وقتی با شرکت شما تماس گرفته می شود صدای گویا ivr توضیح میدهد که ”با سلام شما با شرکت ما تماس گرفته اید برای ارتباط با بخش فروش عدد یک ، بخش پشتیبانی عدد دو را شماره گیری نمایید”. بعد از اینکه تماس گیرنده یکی از داخلی ها را انتخاب میکند تماس بر روی موبایل شما انتقال می یابد.

قابلیت دایورت انتقال تماس بر موبایل از جمله ویژگی هایی است که برای مدیران فعال و پر تحرک لازم است. مطمئنا لازم است که شما در هر جا که هستید پاسخگوی تماس گیرنده خود باشید. البته نیاز میشود که تماس دوطرفه نیز داشته باشید یعنی بتوانید به مخاطب خود تماس بگیرید.

انتقال تماس میتواند حتی از سمت منشی شما هم اتفاق بیافتد، تصور کنید که شخص تماس گیرنده در تماس با شرکت شما به منشی وصل شده است، منشی قصد دارد که تماس را به شما وصل کند اما شما داخل شرکت نیستید، از یک طرف امکان دادن شماره موبایل رییس شرکت به شخص تماس گیرنده وجود ندارد.

از جمله قابلیت های خط تلفن ثابت اینترنتی این است که منشی می تواند تماس را به روی موبایل شما منتقل کند و نیازی به دادن شماره تلفن ریاست شرکت به تماس گیرنده نیست.

برای خرید خط تلفن ثابت تهران دایورتی میتوانید از سایت الو۰۲۱ استفاده کنید. با استفاده از خط تلفن دایورتی میتوانید تماس دوطرفه نیز داشته باشید.

unnamed 3 300x300 - خرید خط تلفن ثابت تهران دایورتی
unnamed 4 150x150 - خرید خط تلفن ثابت تهران دایورتی
  • تماس های ورودی تلفن اینترنتی در زمان قطع برق

حال اگر برق سمت مشترک قطع شود تماس های ورودی به موبایل دایورت میشود. البته صوت گویا و صف انتظار شما برقرار است به این دلیل که خط بر روی سرور ها پیاده سازی میشود و سرورها همواره برق و اینترنت همیشگی برخوردار هستند. به نظر شما چگونه تماس دایورت میشود؟

به این صورت که مشترک تلفن ثابت تهران دایورتی اینترنتی را به شماره موبایل یا ثابت مورد نظر دایورت میکند و مشترک تماس های ورودی خود را از دست نمیدهد. همان زور که گفته شد هم در زمان قطع برق و هم در زمان قطع اینترنت میتوانید از خطوط به طور فعال استفاده کنید.

۰/۵ ( ۰ امتیاز )