کد اصفهان
15
اسفند

خرید خط تلفن اینترنتی کد اصفهان

کد اصفهان چند است؟

کد اصفهان ۰۳۱ است. این کد از سال ۱۳۹۳ و در راستای اجرای طرح همسان سازی کد تلفن ثابت در استانهای کشور، جایگزین کدهای قدیمی ۰۳۱۱ و ۰۳۱۲ شد.

پیش از اجرای این طرح، تلفن‌های ثابت در استان اصفهان با دو کد مختلف آغاز می‌شدند. کد ۰۳۱۱ برای تلفن‌های ثابت در شهر اصفهان و شهرستان‌های خمینی شهر و فلاورجان استفاده می‌شد و کد ۰۳۱۲ برای تلفن‌های ثابت در سایر شهرستان‌های استان اصفهان استفاده می‌شد.

طرح همسان سازی کد تلفن ثابت در استانهای کشور، با هدف تسهیل ارتباط بین مشترکین تلفن ثابت در سراسر کشور اجرا شد. با اجرای این طرح، تمامی تلفن‌های ثابت در هر استان، با یک کد مشترک آغاز می‌شوند.

در استان اصفهان، پس از اجرای این طرح، تمامی تلفن‌های ثابت، از جمله تلفن‌های داخل شهری، با کد ۰۳۱ آغاز می‌شوند. برای مثال، شماره تلفن ثابت یک مشترک در شهر اصفهان، به صورت  ۲۱۲۳۴۵۶۷- ۰۳۱ خواهد بود.

لازم به ذکر است که کد تلفن ثابت اصفهان، صرفاً برای تلفن‌های ثابت در این استان است. تلفن‌های همراه در استان اصفهان، با کدهای تلفن همراه کشوری آغاز می‌شوند.

اپراتورهای تلفن اینترنتی کد اصفهان؟

  • از جمله شرکت‌هایی که کد اصفهان را ارائه می‌کنند خود شرکت مخابرات است. شرکت مخابرات با ایجاد بستر تلفنی سیم کشی شده اقدام به ارائه خطوط کد اصفهان می‌نماید. جهت دریافت خط تلفن مخابراتی می‌توانید به نزدیک‌ترین محل مخابراتی محله خود مراجعه کنید و درخواست شماره تلفن نمایید.
  • شرکت تلفن اینترنتی آسیاتک کد اصفهان را نیز ارائه می‌کند. این شرکت با خطوط بدون سیم کشی بر روی بستر اینترنت به شما یک شماره با قابلیت یک تماس ورودی و یک تماس خروجی در حداقل زمان می‌دهد.

بدون نیاز به حضور فیزیکی می‌توانید لیست شماره‌های تلفن اینترنتی آسیاتک را دریافت کنید. سرشماره های شرکت آسیاتک ۹۱۰۱ و ۹۱۳۰ ‌میباشد.

  • شرکت تلفن اینترنتی پیشگامان به عنوان یکی از ارائه دهندگان شماره تلفن اینترنتی کد تهران و کد استان‌های دیگر از جمله اصفهان را ارائه می‌کند. این شرکت بر روی بستر اینترنت بدون نیاز به سیم کشی مخابراتی اقدام به ارائه غیر حضوری خطوط تلفن اینترنتی می‌نماید. استفاده از کدهای ۹۱۰۹ در شرکت تلفن اینترنتی پیشگامان و قیمت تلفن اینترنتی این شرکت باعث شده است که اقبال بیشتری نسبت به بقیه شرکت‌ها به این شرکت بشود. بر روی تلفن اینترنتی کد اصفهان شرکت پیشگامان یک سرویس وویپ نیز نصب شده است.
امکانات سرویس وویپ پیشگامان عبارت است از:
  1. تماس دوطرفه
  2. تماس رایگان داخلی به داخلی
  3. صف انتظار تماس- تماس همزمان
  4. تلفن گویا و سرویس صوت اولیه
  5. امکان ضبط کردن تماس

مکان های تلفن مخابرات اصفهان

شرکت مخابرات اصفهان، وابسته به شرکت مخابرات ایران (ITC)، یکی از بزرگترین اپراتورهای مخابراتی در ایران است. با شبکه گسترده‌ای از مراکز تلفنی و دفاتر در سراسر استان اصفهان، شرکت مخابرات اصفهان طیف گسترده‌ای از خدمات مخابراتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد، از جمله تلفن ثابت، تلفن همراه و اینترنت پهن‌باند.

شرکت مخابرات اصفهان در سراسر استان اصفهان تعداد زیادی مرکز تلفنی را اداره می‌کند که به آن امکان می‌دهد خدمات تلفنی قابل اعتماد و کارآمدی را به مشتریان خود ارائه دهد. این مراکز مسئول مسیریابی تماس‌های تلفنی، ارائه اتصال به اینترنت و مدیریت سایر خدمات مرتبط هستند.

شبکه گسترده‌ای از مراکز تلفنی و دفاتر شرکت مخابرات اصفهان تضمین می‌کند که مشتریان این شرکت در سراسر استان اصفهان به خدمات مخابراتی قابل اعتماد و کارآمد دسترسی داشته باشند. چه قرار باشد تماس تلفنی برقرار کنید، حساب خود را مدیریت کنید یا از کمک فنی بهره‌مند شوید، شرکت مخابرات اصفهان متعهد به ارائه بهترین تجربه ممکن به مشتریان خود است.

شما می توانید از طریق منابع مختلفی نسبت به یافتن نزدیک ترین مرکز مخابرات به محل سکونت خود اقدام نمایید:

  • وبسایت شرکت مخابرات منطقه اصفهان: در وبسایت رسمی شرکت مخابرات منطقه اصفهان بخشی تحت عنوان “مراکز پاسخگویی” وجود دارد که لیستی از برخی از مراکز مخابرات به همراه آدرس و شماره تلفن آنها را ارائه می دهد.
  • اپلیکیشن های نقشه برداری: اپلیکیشن های نقشه برداری مانند گوگل مپ یا نشان، با جستجوی عبارت “مخابرات اصفهان” لیستی از مراکز مخابرات به همراه موقعیت مکانی آنها را نمایش می دهند. توجه داشته باشید که ممکن است اطلاعات موجود در این اپلیکیشن ها همواره به روز نباشند.
  • تماس با مرکز پاسخگویی شرکت مخابرات: با شماره تلفن ۱۹۰ تماس گرفته و از اپراتور بخواهید تا نزدیک ترین مرکز مخابرات به محل سکونت شما را معرفی نماید.

قیمت تلفن اینترنتی کد اصفهان

سرشماره ها بر اساس رند بودن تقسیم می شوند، هزینه خطوط معمولی کمتر از خطوط رند میباشد.

تمامی سرویس های برنزی، نقره ای و طلایی مرکز تلفن ویپ ایران شامل یک هزینه راه اندازی میشود که یکبار پرداخت است.

سرویس برنزی همه قابلیت های تلفن اینترنتی را به شما میدهد و سرویس نقره ای امکان ضبط مکالمات را نیز داردو با خرید تلفن اینترنتی سرویس طلایی ربات هوشمند الو۰۲۱ با قابلیت فرمان صوتی فعال میشود.

تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ تکنولوژی انتقال صوت بر روی بستر اینترنت است. شرکت شما مخصوصا وقتی یک استارت آپ باشید میتواند به ساده ترین روش با تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ راه اندازی شود. برای شما ماژول های مختلفی به عنوان هدیه در نظر گرفته شده است .

نحوه خرید خط تلفن اینترنتی کد اصفهان

برای خرید خط تلفن میتوانید مراحل زیر را طی نمایید.

  1. در سایت ثبت نام کنید.
  2. از بخش تعرفه ها یکی از بسته های طلایی، نقره ای یا برنزی را انتخاب کنید.
  3. به سایت مرکز تلفن ویپ ایران هدایت خواهید شد و اقدام به تکمیل سفارش خود نمایید.
  4. از طریق بخش بازکردن تیکت جدید مدارک خود را در سایت برای بخش پشتیبانی بارگزاری کنید.

مدارک مورد نیاز:

  • تصویر کارت ملی
  • تصویر شناسنامه
  • آدرس و کد پستی تهران
  1. از لیست شماره هایی که در اختیار شما قرار میگیرد شماره و همپنین کد استان مورد نظر خود را انتخاب مینمایید.
  2. خط شما حدود ۱۲ تا ۴۸ ساعت کاری بعد از خرید تلفن آماده تحویل است و از طریق تیکت به شما اطلاع رسانی میشود.
کد اصفهان
۵/۵ ( ۱ امتیاز )