27
خرداد

رفع مشکل زنگ نخوردن نرم افزار زویپر در بک گراند

انتظاری که از نرم افزارهای تلفن اینترنتی می رود این است که همیشه در دسترس و  به سرور وصل باشند. یعنی زمانی که صفحه موبایل خاموش است تماس به آنها وصل شود. نرم افزارهایی مانند واتس اپ در بک گراند هستند. زمانی که وی پی ان وصل است و به سرور وصل هستند زنگ می خورند. وقتی که وی پی ان وصل نباشد تماس ورودی به آنها وصل نمی شود. زمانی که مشکل فیلترینگ نبود اینها همیشه وصل بودند. چون در بک گراند همیشه فعال هستند.

بر خلاف واتس اپ نرم افزارهای تلفن اینترنتی در بک گراند فعال نمی مانند. یعنی زمانی که صفحه موبایل خاموش است تماس ورودی وصل نمی شود. نرم افزار زویپر یکی از این نرم افزارها است که این مشکل را دارد البته این مشکل در نسخه پولی رفع شده است.

معرفی نرم افزار تلفن اینترنتی زویپر

نرم افزار زویپر برای شرکت zoiper.com  است. یکی از نرم افزارهای  تلفن اینترنتی است.  دارای دو نسخه رایگان و پولی است. نسخه پولی امکاناتی که دارد چند اکانت بودن آن است. امکان انتقال تماس دارد. در بک گراند فعال می ماند. تماس ورودی همیشه به آن وصل میشود.

آخرین نسخه نرم افزار Zoiper ، نسخه ۵ است. از دو پروتکل SIP و IAX پشتیبانی می کند. مانند سایر نرم افزارهای softphone روی سیستم عامل های مختلف قابل نصب است.

شامل دو نسخه پولی و رایگان است. نسخه رایگان مشکلاتی نظیر: تک اکانت بودن، زنگ نخوردن در بگ گراند، عدم انتقال تماس و کنفرانس را دارد. در نسخه پولی این مشکلات رفع شده است.

معرفی نرم افزار تلفن اینترنتی الو ۰۲۱

شرکت الو۰۲۱ نرم افزار خود را به بازار ارائه کرده است. میتوانید در اپ استورهای معتبر آن را دانلود نمایید. به زبان فارسی طراحی شده است. این نرم افزار این امکان را دارد که میتوانید بدون مراجعه به سایت اقدام به تیکت گذاری نمایید.

اتصال آسان اکانت sip با استفاده از QRCODE یکی از قابلیت های نرم افزار الو۰۲۱ است. همچنین میتوانید چند اکانت sip را به نرم افزار الو۰۲۱ متصل نمایید. برنامه الو۰۲۱ برنامه کاملا رایگان است. میتوانید از همه امکانات خط تلفن اینترنتی استفاده کنید. در حال حاضر نسخه اندروید الو۰۲۱ موجود است.

مشکلات نرم افزار زویپر

مشکلات نرم افزار زویپر چند اکانت بودن، نداشتن انتقال تماس و کنفرانس است. در نسخه پولی این مشکلات رفع شده است. نسخه ۵ زویپر نسخه خوبی است. نسخه قدیمی تر مشکلات آن بیشتر بود. نرم افزار زویپر زمانی که صفحه موبایل خاموش است تماس ورودی به آن وصل نمی شود. قابلیت اتصال به یک اکانت sip را داراست.

نحوه راه اندازی زویپر ۵ و دانلود

برای راه اندازی باید نرم افزار را از طریق سایت zoiper.com دانلود نمود. نرم افزار زویپر  برای سیستم عامل های اندروید، ios  و ویندوز موجود است. نحوه راه اندازی نسخه اندروید و ویندوز نرم افزار زویپر مشابه یکدیگر هستند ولی نسخه ios متفاوت از دو نسخه دیگر رجیستر می شود.

ویژگی های زویپر نسخه رایگان وپولی

نرم افزار زویپر شامل دو نسخه رایگان و پولی است.

نسخه رایگان نرم افزار زویپر:

  1. امکان اتصال به یک اکانت
  2. نرم افزار در بگ گراند زنگ نمی خورد.
  3. امکان انتقال تماس وجود ندارد.
  4. امکان کنفرانس وجود ندارد.

در نسخه پولی این مشکلات رفع شده است. امکان اتصال به چند اکانت وجود دارد. نرم افزار در بک گراند زنگ می خورد. امکان انتقال تماس و کنفرانس وجود دارد.

رفع مشکل زنگ نخوردن زویپر در بکگراند

چطور چک کنیم یک نرم افزار در بک گراند فعال است. مطابق تصویر میتوانید چک کنید چندتا نرم افزار در بک گراند فعال است و همچنین میتوانید چک کنید  هر کدام چه مدت زمان در بک گراند فعال بوده اند.

1204194105925835.7Pyohlv0XN2fwPz7lVOh height640 - رفع مشکل زنگ نخوردن نرم افزار زویپر در بک گراند
۵/۵ ( ۱ امتیاز )