تلفن اینترنتی
27
دی

تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ فقط با ماهی ۳۵ هزار تومان برای استارت آپ ها

 تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ تکنولوژی انتقال صوت بر روی بستر اینترنت است. شما می توانید با هزینه ماهانه ۳۵ هزار تومان آن را داشته باشید. شرکت شما مخصوصا وقتی یک استارت آپ باشید میتواند به ساده ترین روش با تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ راه اندازی شود.

هنگامی که میخواهید استارت آپ خودتان را راه اندازی کنید به چند مورد باید فکر کنید اول هزینه کمتر است پس پولتان را نگه دارید.

شماره تلفن هر شرکت  یا استارت آپ برند شخصی اوست حتماً به این توجه کنید. تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ برای شما برند خواهد شد و به مالکیت شما می رسد و شما یک تلفن به نام خودتان خواهید داشت. شما فقط با پرداخت ماهیانه ۳۵ هزار تومان همه این امکانات را به همراه این تلفن خواهید داشت.

تلفن اینترنتی بهتر است یا تلفن مجازی

تلفن اینترنتی به مالکیت شما می رسد و به نام میشود و تلفن مجازی به صورت قراردادی واگذار می شود. در نتیجه تلفن اینترنتی از کسب و کار شما محافظت خواهد کرد. تلفن مجازی، دفتر کار مجازی و منشی مجازی عبارتهایی هستند که به عنوان جایگزین تلفن مجازی به کار میروند. تلفن مجازی یک شماره هشت رقمی و به صورت قراردادی است و تماس ورودی در این تلفن ها برای شما هزینه دارد و برای تماس خروجی نیز باید یک درخواست به منشی مجازی ارسال کنید تا او تماس با مشتری شما را برقرار کند و بعد از آن تماس را به شما وصل کند.

همانطور که مشخص است استفاده از تلفن مجازی مشکل است ولی تلفن اینترنتی یک شماره تلفن مالکیتی است که قابلیت تماس ورودی و خروجی دارد و یک سانترال دیجیتال هم روی آن نصب شده است.شما میتوانیداز آن با نصب یک اپلیکیشن استفاده کنید و به راحتی و همه جای ایران کسب و کار خودتان را داشته باشید.

تلفن اینترنتی در دوران کرونا

دوران کرونا را هیچکس فراموش نخواهد کرد و بعضی افراد از آن به عنوان فرصت کرونا یاد می‌کنند. بله درست است فرصت کرونا. کسانی که تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ دارند از این فرصت برای شروع دورکاری استفاده کردند. دورکاری کسب و کارها باعث میشود هزینه محل کار و حتی بیمه و حقوق کم شود. بعد از شروع دورکاری کسانی که تلفن الو ۰۲۱ داشتند فقط محل کار خودشان را از شرکت به خانه بردند.

یعنی تلفن را از دفتر شرکت برداشته و در خانه به مودم وصل کردند. این تلفن با همه اینترنت ها و در همه جای ایران به صورت دو طرفه امکان تماس ورودی و خروجی دارد. هزینه تماس با آن معادل تعرفه مخابراتی است و تماس ورودی برای شما هزینه ندارد. همچنین تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ یک شماره تلفن کد تهران است که میتوانید تماس دو طرفه داشته باشید و در همه جای ایران از آن استفاده کنید.

تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ در زمان قطع شدن برق

با افزایش دما و گرم تر شدن هوا احتمال مصرف بالاتر برق و همچنین باعث قطعی های بیشتر برق میشود. در زمان قطعی برق تلفن اینترنتی شما به مشکل برنمیخورد به این علت که آنها بر روی سرورهای مجهز به اینترنت دائمی و برق دائمی هستند .همچنین اگر قطعی برق در محل شرکت شما نیز باشد تلفن شما فعال خواهد بود و تماس های ورودی و خروجی برقرار میشود.

الو ۰۲۱ این امکان را دارد که با قابلیت دایورت تماس و انتقال تماس از طریق تماس آفلاین حتی بدون برق و بدون اینترنت هم شما بتوانید تماس ورودی و خروجی داشته باشید.

تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ هزینه راه اندازی

همواره کسب و کارهای اینترنتی سعی در کاهش هزینه اولیه و افزایش راندمان محصول دارند. به همین علت تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ از همه نوع کسب و کاری از نظر هزینه حمایت می کند.

در کسب و کارهای کوچک شما میتوانید با ماهانه ۳۵ هزار تومان همه امکانات اولیه سرویس سانترال دیجیتال را داشته باشید.

این امکانات عبارتند از :

  • صف تماس
  • انتقال تماس
  • انتظار تماس
  • تماس آفلاین
  • منوی صوتی ابری
  • ضبط مکالمات
  • نرم افزار رایگان
  • شماره خط رایگان

همچنین در کسب و کارهای بزرگ نیز می توانید با اضافه کردن قابلیت های انحصاری الو ۰۲۱ رونق بهتری به کار خودتان بدهید. عموما کسب و کارهای بزرگ ارسال پیامک خوش آمد گویی و ارسال پیامک صوتی تبلیغاتی را تقاضا دارند. همچنین گزارش گیری تماسها و گزارش لحظه ای کارمندان برای شما اهمیت خواهد داشت. امکانات باشگاه مشتریان الو ۰۲۱ نیاز شما را در همه موارد رفع خواهد کرد.

شما میتوانید سرویس حداقلی خودتان را بعد از مدتی به سرویس های نقره ای و یا طلایی ارتقا بدهید. هزینه مکالمات در تلفن اینترنتی معادل هزینه مخابراتی است. به این معنی که تماس داخل شهری هر دقیقه ۴ تومان، تماس بین استانی هر دقیقه ۳۲ تومان و تماس با موبایل هر دقیقه ۶۲ تومان است. به این دلیل که این تلفن یک تلفن مخابراتی محسوب میشود به صورت مالکیتی واگذار می شود.

چگونه تلفن اینترنتی الو۰۲۱ داشته باشیم

اگر بخواهید یک شماره تلفن اینترنتی داشته باشید کافی است در سایت الو ۰۲۱ ثبت نام کنید. ثبت نام به صورت اینترنتی برای اشخاص حقوقی و حقیقی میتوان انجام داد. در صورتی که به صورت شرکتی ثبت نام شود یک خط با تعداد ده کانال اختصاص داده می‌شود. بنابراین با داشتن ده کانال، دیگر بوق اشغالی وجود ندارد و در صورتی که به صورت حقیقی ثبت نام شود یک خط با تعداد دو کانال اختصاص داده می‌شود.

سرشماره بر اساس رند بودن تقسیم می شود به بسته های برنزی، نقره ای و طلایی. هزینه خطوط معمولی به قیمت مخابراتی ۲۰۰ تومان میباشد. توجه داشته باشید که شما می توانید یک خط تست رایگان نیز داشته باشید و قبل از خرید اقدام به تست تماس شماره تلفن اینترنتی بدون محدودیت نمایید. برای تست شماره تلفن رایگان اینترنتی حتما به سایت الو ۰۲۱ مراجعه کنید.

تلفن اینترنتی
۵/۵ ( ۱ امتیاز )