تلفن اینترنتی
04
بهمن

تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ و واتساپ بیزینس

شماره تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ یک شماره خاص با چندین قابلیت مختلف است که اون رو به یک سه کاره همه کاره تبدیل کرده است. شما وقتی یک کسب و کاری را شروع میکنید باید به فروش فکر کنید. فروش در هر کسب و کاری بسیار مهم است و اولین فروش، شروع کسب و کار و آخرین فروش، پایان یک کسب و کار است. در ابتدای فروش شما به یک شماره تلفن نیاز دارید که یک صوت اولیه در ابتدای آن پخش شود و تلفن گویا داشته باشد. همچنین در ادامه فروش باید با استفاده از واتساپ بیزینس اطلاعات محصول را برای مشتری ارسال کنید و یا فاکتور صادر کنید. تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ برای شما امکان داشتن واتساپ بیزینس را روی همان شماره ثابت تهران فراهم میکند.

داشتن نماد اعتماد الکترونیکی برای جلب اعتماد خریداران مهم است. برای ثبت نام نماد اعتماد الکترونیکی داشتن یک شماره ثابت نیاز است و همان شماره در پنل نماد اعتماد شما ثبت میشود. تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ میتواند ثبت نماد شما را هم انجام دهد. در تصویر زیر این مراحل فروش را ببینید.

تلفن اینترنتی

واتساپ بیزینس و شماره تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ برای کسب و کار

با توجه به محدودیت هایی که در تلگرام به وجود آمد بیشتر مردم کسب وکار خود را به سمت واتساپ بردند. از طریق واتساپ ارتباطات زیادی انجام میشود و فروش رخ میدهد. واتساپ بعد از استقبال مردم و فروشگاه های اینترنتی نسخه واتساپ بیزینس را ارائه کرد. واتساپ بیزینس با نسخه معمولی واتساپ متفاوت است. قابلیتی که در واتساپ بیزینس  وجود دارد این است که شما می توانید با شماره ثابت نیز ثبت نام کنید و در چهار کامپیوتر این واتساپ را داشته باشید.

تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ با قابلیت‌های متنوع آن alo021.com

تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ یک شماره تلفن ثابت با کد تهران است که برخلاف خطهای مخابراتی نیاز به سیم کشی ندارد و در همه جای ایران قابل استفاده است. با داشتن تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ علاوه بر سانترال دیجیتال شما یک خط تلفن برای واتساپ بیزینس و نماد اعتماد الکترونیک نیز خواهید داشت.

سانترال دیجیتال یک تلفن گویا است و هنگامی که مشتری تماس میگیرد در تماس ورودی صوت گویا پخش می شود و می گوید برای وصل شدن به بخش مورد نظر چه عددی را بگیرد و تماس گیرنده با گرفتن داخلی مورد نظرش به بخش مورد نظر متصل می شود. این ویژگی باعث جلب اعتماد مشتری شما میشود و همچنین نتیجه بهتری برای فروش به شما خواهد داد. در کنار ویژگی تلفن گویا شما با داشتن امکان ضبط مکالمات، گزارش لحظه‌ای و گزارشات تماس میتوانید در هر لحظه بدانید در شرکت شما چه میگذرد و کارمندان مشغول چه کاری هستند.

بسیار زیبا خواهد بود اگر شما شماره تلفن شرکت خود را به جای شماره واتساپ بیزینس نیز استفاده کنید. هر قدر کلاس حرفه ای شما بالاتر باشد مشتری سریع تر به نهایی کردن خرید نزدیک میشود. علاوه بر اینکه شما یک شماره تلفن اینترنتی برای واتساپ بیزینس دارید شما می توانید محصول خودتان را مثل یک کاتالوگ درون واتساپ قرار دهید.

حتی شما می‌توانید ساعت کاری و غیر کاری داشته باشید مثلاً اگر در ساعات غیر کاری کسی پیام دهد برای او یک متن ارسال کنید تا بداند درست مراجعه کرده و شما حتما در ساعت کاری جواب او را خواهید داد. اغلب کسب و کارها در پیام های ارسالی به مشتریان یکسری پاسخ سریع و کوتاه مانند قیمت ها و عکس محصولات خود را ارائه می‌کنند. ویژگی واتساپ بیزینس این است که شما می توانید پاسخ های آماده خودتان را در آن ذخیره کنید و در سوالات تکراری پاسخ آماده را برای او ارسال کنید.

تلفن ثابت تهران + واتساپ بیزینس + نماد اعتماد الکترونیکی

 همه کسب و کارها به این سه کاره همه کاره نیاز دارند. سرویس تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ برای شما با کمترین هزینه این امکانات را فراهم می کند. شما می توانید به صورت شخصی و با ارائه کارت ملی یک شماره تلفن اینترنتی با سرشماره تهران داشته باشید و به وسعت ایران کسب و کار کنید.

 شما میتوانید با دریافت شماره ثابت تهران و با اعلام این شماره به واتساپ برای شما پیام صوتی کد واتساپ پخش شود و با استفاده از این کد می‌توانید اکانت واتساپ خود را فعال کنید. در استفاده از واتساپ بیزینس می توانید تا چهار اکانت واتساپ روی کامپیوتر خود داشته باشید.

 خط های تلفن اینترنتی الو ۰۲۱ هم به صورت شخصی و هم به صورت شرکتی ارائه می شوند با این تفاوت که در خطوط شرکتی یک شماره به همراه ده تماس همزمان خواهید داشت. در تماس ورودی هیچگاه بوق اشغالی ندارید و در تماس خروجی تا ده تماس همزمان کارمندان شما می توانند به مشتری تماس بگیرند.

این در حالی است که خطوط شخصی به صورت یک تماس ورودی و یک تماس خروجی ارائه می‌شود. خطوط شرکتی در کنار خطوط شخصی ارائه می‌شود. شما میتوانید حتی بدون نیاز به داشتن محل ثابت و فقط با ارائه کارت ملی خود یک شماره تلفن به نام خودتان داشته باشید. بر روی این خط ثابت نیز می توانید سانترال دیجیتال، واتساپ بیزینس و نماد اعتماد الکترونیکی داشته باشید که چاقوی سه کاره کسب و کار شما است.

 برای فعال کردن واتساپ بیزینس بر روی کامپیوتر QR کد را اسکن کنید و بر روی کامپیوتر خودتان به صفحه خانگی واتساپ بر روی مرورگر کروم مراجعه کنید. پس از اتصال واتساپ بیزینس بر روی کامپیوتر نیاز به فعال بودن روی موبایل شما ندارد. هر چهار واتساپ به صورت موازی کار می کنند و شما می توانید با استفاده از این روش یک کسب و کار اینترنتی کوچک را پیاده سازی کنید.

لازم است نماد اعتماد برای سایت خودتان دریافت کنید زیرا دریافت نماد اعتماد و قرار دادن آن روی سایت شما را معتبر می کند. شما میتوانید نماد اعتماد را به صورت شخصی و خانگی نیز دریافت کنید. در هنگام دریافت نماد اعتماد از شما خواسته می‌شود که کد احراز هویت تلفنی را دریافت کنید و شماره ثابت کسب و کارتان را تایید کنید. با سامانه نماد تماس بگیرید و کد احراز هویتی را در سامانه نماد ثبت کنید.

چطور یک سه کاره همه کاره داشته باشیم؟ تلفن اینترنتی الو ۰۲۱

برای داشتن یک شماره تلفن اینترنتی به سایت الو ۰۲۱ مراجعه کنید و در آنجا ثبت نام کنید. پس از اینکه ثبت نام کردید میتوانید شماره های هشت رقمی با سرشماره تهران را ببینید. در انتخاب شماره خود دقت کنید. این شماره به نام صاحب کارت ملی میشود. مدت زمان ثبت نام و دریافت شماره کمتر از ۵ دقیقه است و شما می توانید با خیال راحت کسب و کارتان را شروع کنید. هزینه تماس های خروجی شما معادل تعرفه مخابراتی است. حتما به سایت الو ۰۲۱ سر بزنید و اقدام به دریافت تست رایگان کنید. کمترین هزینه شما برای خرید یک شماره ثابت ماهانه ۳۵ هزار تومان است.

 تلفن اینترنتی + واتساپ بیزینس +تلفن نماد اعتماد فقط ماهی ۳۵ هزار تومان

تلفن اینترنتی
۵/۵ ( ۱ امتیاز )