تلفن اینترنتی
11
بهمن

بهترین تلفن اینترنتی با الو۰۲۱

در زمان های قدیم قبل از اینکه تلفن اختراع شود انسان ها برای ارتباط با یکدیگر راه های سخت مختلفی را امتحان کردند و حتی برخی از آنها را اجرا میکردند که میتوان از کبوتر های نامه رسان نام برد. قبل از اختراع تلفن و وسایل الکترونیک انسان ها به ندرت از اخبار دنیا مطلع  میشدند. در زمان های قدیم اکثر مردم در روستا ها بودند و اخبار و  اطلاعات را در محدوده روستای خود میشنیدند ولی با پیشرفت علم و تکنولوژی شاهد پیشرفت سواد رسانه شدیم و با اختراع تلفن توسط آقای بل وارد قرن پیشرفت شدیم. سال های زیادی از اختراع تلفن توسط اقای بل میگذرد ولی همچنان تلفن به عنوان مهم ترین سیستم ارتباط میان مردم است و در همه جای دنیا از آن استفاده میشود.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی سیستم تلفن نیز بروز شده است البته تلفن های شهری انالوگ همچنان به کار خود ادامه میدهند. این تلفن های جدید با تکنولوژی جدیدی بنام تلفن اینترنتی شناخته میشوند.

تلفن اینترنتی چیست؟

این تلفن ها از بروزترین فناوری های ارتباطی ساخته شده اند و نسل جدید خط تلفن ها را شامل میشوند که به اسم های مختلفی مانند سیپ ترانک، سیپ فون و … شناخته میشوند. این تلفن ها امروزه تکثرا در شرکت ها و ادارات بیشتر مورد توجه قرار گرفته اند که امکانات خاص و ویژه ای نسبت به خط تلفن های انالوگ دارند. این خط تلفن ها در بستر اینترنت اطلاعات خود را به اشتراک میگذارند و باعث افزایش کیفیت صدا و… میشوند که در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا ویژگی های این خط تلفن ها را برای شما بیان کنیم.

تفاوت خط تلفن انالوگ شهری با خط تلفن اینترنتی چیست؟

خط تلفن اینترنتی در مقایسه با خط تلفن انالوگ دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در ادامه به این ویژگی ها میپردازیم.

وقتی میخواهید برای منزل یا شرکت خود خط تلفن انالوگ سفارش دهید باید به مخابرات منطقه خود مراجعه کرده و درخواست خط تلفن نمایید. سپس مخابرات منطقه شما را بررسی نموده و در صورت موجود بودن خط اضافی آن را به شما اختصاص میدهد در غیر این صورت باید منتظر  بمانید تا خط خالی ایجاد شده و از طریق سیم های مخابراتی به خانه یا شرکت شما کشیده شود. انتقال این خط های انالوگ از طریق سیم های مخابرات مشکلاتی را به وجود می آورد که به شرح زیر است.

  • انتقال اطلاعات از طریق سیم انجام میشود و در شرایط مختلف آب و هوایی این خطوط دچار مشکل میشوند.
  • برای راه اندازی اولیه خط انالوگ هزینه زیادی لازم است.
  • محدود به مکان است و قابلیت جابجایی وجود ندارد.
  • چند کاناله نیست و دو نفر نمیتوانند همزمان با شما صحبت کند.

خط تلفن های اینترنتی خط هایی هستند که برای تهیه آنها کافی است از طریق اینترنت از شرکت های ارائه دهنده درخواست خط تلفن کنید و به راحتی صاحب خط تلفن میشوید و در زمان و هزینه صرفه جویی میشود. این خط ها اطلاعات خودشان را در بستر اینترنت جابجا میکنند و دیگر نیازی به سیم های مخابراتی نیست. از دیگر ویژگی های این خط میتوان به لیست زیر اشاره کرد.

  • اطلاعات از طریق اینترنت جابجا میشوند و سیم های مخابرات دیگر جایی در این خط تلفن ها ندارند.
  • برنامه مخصوص نصب در اندروید و ios و سیستم ویندوزی دارد.
  • شرایط آب و هوایی مختلف هیچ تاثیری بر این خطوط نمیگذارد.
  • چند کاناله هستند و امکان صحبت چند نفر به صورت همزمان وجود دارد.
  • روی این شماره ها امکانات اضافی وجود دارد که voip نامیده میشود.
  • امکانات سانترال مانند صف تماس و ضبط مکالمات و…. وجود دارد.
  • کیفیت صدای بالایی دارند.
  • محدودیت جغرافیایی ندارند.
  • برای راه اندازی سیستم سانترال دستگاهی نیاز نیست.

بهترین خط تلفن اینترنتی با الو۰۲۱

شرکت الو۰۲۱ به عنوان شرکت خدمات دهی تلفن های اینترنتی در اختیار شماست تا با توجه به محل کارتان بهترین خط تلفن اینترنتی را تهیه و برای شما نصب کند. شما میتوانید برای خرید و مشاوره با شرکت ما تماس بگیرید و ضمن مشاوره بهترین خط تلفن با بهترین امکانات مورد نیاز را برای شرکت خود خریداری کنید.

اکثر کاربران برای اینکه بتوانند از همه امکانات خط تلفن اینترنتی استفاده کنند نیاز به سخت افزار جدید تلفن دارند تا بتوانند تلفن های رومیزی جدید voip را راه اندازی کنند که هزینه خرید این تجهیزات در بازار به دلیل تورم متغیر است درحالی که بهترین آنها تا ۶ میلیون هم قیمت دارند. لازم به ذکر است به دلیل پیشرفت تکنولوژی تلفن های رومیزی voip ممکن است پس از استفاده ۳ سال عمر مفید آنها تمام شده باشد و برای استفاده از امکانات بروز نیاز باشد تلفن های بروزی را خریداری کنید.

باید بگوییم اگر میخواهید در هزینه های خرید تلفن رومیزی voip  صرفه جویی کنید بجای آنها از طریق موبایل و کامپیوتر خود اقدام به تماس کنید و با نصب برنامه ایرانی الو۰۲۱ خدمات بیشتر و بروزی را دریافت کرده و مورد استفاده قرار دهید.

کاربرد تلفن های اینترنتی

  1. محدودیت جغرافیایی ندارند. برای استفاده از این خط تلفن ها میتوانید در هر جای کشور که باشید با نصب برنامه مخصوص آن روی گوشی و کامپیوتر از خدمات تماس و سایر خدمات موجود آن استفاده کنید که یک ویژگی جذاب به حساب می آید.
  2. اگر در شرکت خود تلفن های انالوگ قدیمی موجود دارید و نمیخواهید هزینه زیادی برای خرید تلفن های جدید voip کنید میتوانید بجای تلفن های voip از گوشی موبایل خود برای اینکار استفاده کنید و با نصب برنامه الو۰۲۱ که برنامه بومی رایگان است از این ویژگی تماس با گوشی بهره مند شوید و یا با خرید مودم های مخصوص که هزینه پایینی دارند تلفن های قدیمی را تبدیل به تلفن اینترنتی کنید تا هزینه شما کاهش پیدا کند.
  3. یکی از مشکلات مهمی که میتوان به تلفن شهری گرفت کیفیت پایین صدای مکالمات هست به خصوص وقتی که طول مسیر سیم تلفن تا درب منزل یا شرکت شما بیشتر باشد دچار نویز های بالا و شاهد افت کیفیت صدا در هنگام مکالمه خواهید بود همچنین امکان قطع شدن سیم های تلفن در آب و هوایی طوفانی و بارندگی وجود دارد درحالی که در خط تلفن اینترنتی کابل کشی به طور کلی حذف شده است و اطلاعات در بستر اینترنت انجام میشود که این کار سبب شده تا کیفیت صدا در این خط تلفن به شدت بالا رود و شاهد یک مکالمه خوب و با کیفیت باشیم.
  4. امروزه بسیاری از شرکت ها و سازمان ها برای بهبود مکالمه ها نیاز دارند از سیستم voip برای مکالمه استفاده کنند که اگر بخواهیم این سیستم را با روش انالوگ و کابل کشی انجام بدیم باید از دستگاه gateway استفاده کنیم که هزینه نسبتا بالایی دارد ولی با استفاده از خط تلفن اینترنتی میتوانیم بدون استفاده از سیستم انالوگ و کابل کشی های طولانی و بدون هیچ دستگاهی این ارتباط را به شکل کاملا بهبود یافته برقرار کنیم که در هزینه های ما نیز بسیار صرفه جویی خواهد کرد.
  5. تعرفه های این خط تلفن نسبت به خط تلفن انالوگ برابر است و فرقی در هزینه ماهیانه ندارد بلکه هزینه راه اندازی اولیه خط تلفن اینترنتی ارزان تر است و در زمان هم صرفه جویی میشود.
  6. این خط تلفن برنامه اختصاصی دارد و شما میتوانید در همه جای کشور از آن استفاده کنید. برنامه های زیادی برای این خط تلفن وجود دارند که هر کدام ویژگی ها و معایبی دارند که در ادامه به شما پیشنهاد میکنیم از کدام برنامه استفاده کنید.

برنامه الو۰۲۱ قابل نصب در موبایل و کامپیوتر

ما در شرکت الو۰۲۱ در خدمت شما هستیم تا بهترین امکانات موجود در تلفن های اینترنتی را برای شما فراهم کنیم. شاید اسم برنامه الو۰۲۱ را شنیده و در فروشگاه بازار دیده باشید. این برنامه یک برنامه کاملا ایرانی است که توسط شرکت خودمان الو۰۲۱ طراحی و ساخته شده است. این برنامه در مقایسه با برنامه های خارجی دارای ویژگی های متنوعی است که این برنامه را از سایر برنامه ها متمایز میکند.

از بهترین برنامه های خارجی برای تلفن اینترنتی میتوان به برنامه Zoiper اشاره کرد که این برنامه تقریبا پولی است و برای استفاده از آن باید اشتراک مخصوص آن را خریداری کنید و به دلیل تحریم کشورمان این امکانات در این برنامه های خارجی کار نمیکنند.

تفاوت برنامه الو۰۲۱ با برنامه Zoiper

همان طور که گفتیم این دو برنامه از بهترین برنامه های بازار هستند که میخواهیم ویژگی های هر دو مورد را با هم مقایسه کنیم.

برنامه الو۰۲۱ توسط متخصصین شرکت الو۰۲۱ طراحی و ساخته شده است و کاملا بومی و ایرانی است درحالی که برنامه Zoiper خارجی است.

امکانات برنامه زویپر پولی است و باید برای استفاده از برخی امکانات آن مانند گزینه انتقال تماس اشتراک برنامه را تهیه نمایید درحالی که برنامه الو۰۲۱ برنامه بومی است و کاملا رایگان در خدمت شماست که میتوانید از همه امکانات خط تلفن اینترنتی استفاده کنید. در برنامه زویپر امکان اتصال بیش از یک اکانت وجود ندارد ولی در برنامه الو۰۲۱ این امکان فراهم شده است. دربرنامه زویپر امکان کنفرانس آن پولی است ولی در برنامه الو۰۲۱ این قابلیت رایگان است و میتوانید از آن استفاده کنید. برنامه الو ۰۲۱ یک سری امکانات بیشتری هم نسبت به برنامه زویپر دارد که میتوان به اتصال سریع از طریق QR CODE  اشاره کرد که به راحتی میتوانید به اکانت خود وصل شوید.

تلفن اینترنتی
۵/۵ ( ۱ امتیاز )