مرکز تلفن ویپ (voip)

قیمت راه اندازی مرکز تلفن voip ابری

قیمت راه اندازی مرکز تلفن ویپ (voip) ابری:

مرکز تلفن ویپ ، امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده گسترده از اینترنت و شبکه های اجتماعی و برای راحتی امور، همه چیز به صورت اینترنتی در آمده است. در همین راستا نیز تلفن های معمولی به تلفن های اینترنتی و سیستم های سانترال به مرکز تلفن voip تغییر کرده اند. مرکز تلفن voip در واقع جایگزین سیستم های سانترال قدیمی هستند. تمامی ویژگی هایی که در مرکز تلفن سانترال پاناسونیک است در مرکز تلفن ویپ نیز وجود دارد.

امکانات مختلف مرکز تلفن ویپ از جمله:

-صوت گویا

-منشی مجازی

-تلفن گویا

-صف تماس

-انتظار تماس

-انتقال تماس

-تعریف داخلی

-منوی صوتی

همه این امکانات علاوه بر اینکه در سیستم سانترال سنتی وجود دارد در سیستم های مرکز تلفن voip علاوه بر امکانات سانترال سنتی ویژگی های دیگری از جمله عدم نیاز به سیم کشی اضافی و راحتی در تعریف داخلی و عدم محدودیت در داخلی نیز وجود دارد. سانترال سنتی تجهیزات فیزیکی گران قیمتی داردکه به واردات این محصول بسیار وابسته است. قیمت راه اندازی سیستم سانترال سنتی بیشتر از سیستم مرکز تلفن voip است.

انواع مرکز تلفن ویپ :

از جمله مراکز تلفن ویپ میتوان به مراکز تلفن جدید پاناسونیک، مرکز تلفن ویپ محلی و مرکز تلفن voip ابری اشاره کرد.

– مرکز تلفن ویپ پاناسونیک:

مرکز تلفن ویپ پاناسونیک نوع پیشرفته سانترال پاناسونیک قدیمی است که هم امکانات سانترال پاناسونیک قدیمی را دارد و نیز امکان اتصال تلفن های ip پاناسونیک را فراهم کرده است. این مراکز تلفن به دلیل وارداتی و سخت افزاری بودن هزینه خیلی زیادی دارند و برای نصب و راه اندازی آنها نیاز به سیم کشی مجدد داخل ساختمان است. برای کسانی که سیم کشی داخل ساختمان دارند با تعویض هسته مرکز تلفن پاناسونیک امکان ارتقا به ویپ پاناسونیک وجود دارد.

از جمله سیستم ویپ پاناسونیک مدل NS1000 و NS500 است. علاوه بر هزینه های سخت افزاری هزینه های لایسنس نرم افزاری را نیز باید به راه اندازی اضافه کرد.

– مرکز تلفن ویپ محلی:

مرکز تلفن ویپ محلی در واقع سیستم راه اندازی شده توسط نرم افزارهای رایگان با پایه استریسک هستند.

از جمله این نرم افزارهای رایگان ایزابل، voiz، الستیکس، استریسک هستند. این نرم افزارها برای نصب نیاز به یک کامپیوتر با حداقل قیمت سه میلیون تومان دارندو هزینه راه اندازی یک سرویس رایگان معادل یک تا پنج میلیون تومان است. در صورتی که از خط ۵ رقمی استفاده کنید هزینه مودم آن معادل دو میلیون تومان و هزینه هر تلفن رومیزی ip معادل پانصد هزار تومان است.

اگر بر روی خطوط هشت رقمی مخابراتی قصد نصب سیستم را داشته باشید به جای هزینه مودم پنج رقمی میتوانید از مودم خط شهری یا مبدل خط شهری به شبکه گیتوی خط شهری استفاده کنید.

انواع گیتوی های خط شهری مدل های گیتوی نیوراک و گیتوی گرند استریم هستند که قیمت حدود دو میلیون تومان دارند. همانطور که مشاهده میکنید قیمت یک مودم خط پنج رقمی با گیتوی خط شهری برابر است و فرقی نمیکند شما قصد راه اندازی چه خطی را داشته باشید .

هزینه راه اندازی یک مرکز تلفن ویپ محلی با چهار تلفن شهری و یک کامپیوتر سرور و یک مبدل خط شهری حدود هفت میلیون تومان در تاریخ اردیبهشت سال ۹۸ تقریبی  است. این هزینه کمتر از راه اندازی یک سانترال ویپ است اما بسیار هزینه زیادی است.

– مرکز تلفن ویپ ابری:

در میان تمام سرویس های مرکز تلفن ویپ به روزترین و ساده ترین سیستم که هم به لحاظ پشتیبانی مناسب باشد و هم به لحاظ کارکرد بتواند مطمئن عمل کند مرکز تلفن ویپ ابری است. در واقع مرکز تلفن ویپ ابری همان مرکز تلفن محلی است ولی شما دیگر نیاز به نصب و خرید سرور را ندارید. به این معنی که سرور بر روی یک سرویس دهنده اینترنت میزبانی می شود و شما هزینه سرور و برق آن را نخواهی داشت. در عوض نیاز به یک اینترنت معمولی دارید که تماس ها را مدیریت کنید.

مرکز تلفن ویپ ایران ارائه دهنده سرویس مرکز تلفن ویپ ابری با مناسب ترین خدمات است.

در سرویس مرکز تلفن ویپ ابری هزینه شما بسیار کم خواهد بود و شما برای نگهداری سرویس خودتان میتوانید به صورت ماهانه هزینه پرداخت کنید. همچنین هزینه تماس های شما مشابه مخابرات است و تعرفه تماس از شارژ شما کسر می گردد.

لازم است بدانید که شما می توانید در مرکز تلفن ابری خطوط هشت رقمی خود را راه اندازی کنید و یا از خطوط تلفن اینترنتی استفاده نمایید. در صورتی که از خطوط شهری خودتان برای راه اندازی مرکز تلفن ویپ ابری استفاده نمایید. لازم است یک مبدل یا گیتوی تلفن معمولی به تلفن اینترنتی در محل خطوط نصب کنید و خروجی شبکه آن را به اینترنت متصل نمایید.

اما اگر از خطوط تلفن اینترنتی در این سرویس راه اندازی مرکز تلفن ویپ ابری استفاده شود دیگر نیازی به سخت افزار گیتوی نیست و مبدل تلفن شهری به تلفن اینترنتی در همان محل سرور تلفن گویا نصب می شود.

سایت الو ۰۲۱ ارائه دهنده خطوط تلفن اینترنتی بر روی سرویس راه اندازی مرکز تلفن ویپ ابری می باشد.

ویژگی های راه اندازی مرکز تلفن ویپ ابری:

-هزینه راه اندازی مرکز تلفن ویپ ابری بسیار کمتر از انواع مختلف است و با کمتر از پانصد هزار تومان شما خدمات تلفن را خواهید داشت.

-راه اندازی مرکز تلفن ویپ ابری نیازی به سخت افزار خاصی ندارد و شما تنها میتوانید از تلفن ip برای برقراری تماس استفاده کنید.

-پس از راه اندازی مرکز تلفن ویپ ابری خطوط تلفن شما در تمام ایران قابل استفاده هستند.

-برای استفاده از تلفن های خود در این سرویس نیاز به یک اینترنت معمولی خواهید داشت و پهنای باند اینترنت شما کیفیت تلفن شما را مشخص میکند.

-امکانات منوی صوتی ابری- صف تماس نامحدود-داخلی نامحدود-صوت گویا در ساعات کاری و غیر کاری- قابلیت دسترسی در تمام ایران از جمله ویژگی های سرویس راه اندازی تلفن voip ابری است.

-راه اندازی فوری و پشتیبانی لحظه ای در این سرویس ها به دلیل وجود سرور در محل دیتا سرور همواره برقرار است.

مرکز تلفن ویپ ابری در تمام ایران قابل استفاده است. تست رایگان خط تلفن اینترنتی را مقایسه کنید.

قیمت انواع مرکز تلفن ویپ و راه اندازی :

در جدول زیر مقایسه قیمت انواع مرکز تلفن آورده شده است همچنین تجهیزات لازم برای این موضوع ذکر شده است.

نوع مرکز تلفنحدود قیمت تجهیزاتزمان راه اندازی
مرکز تلفن پاناسونیک۷ تا ۱۰ میلیون تومان
برای ۴ کاربر
تلفن ویپ+سیم کشی+مرکز پاناسونیکیک هفته تا یک ماه
مرکز تلفن ویپ محلی۵ تا ۷ میلیون تومان
برای ۴ کاربر
تلفن ویپ+شبکه+سرور تلفن ویپیک هفته تا دو هفته
مرکز تلفن ویپ ابری۵۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون تومان
برای ۴ کاربر
تلفن ویپ+اینترنت معمولییک تا دو روز کاری
۰/۵ ( ۰ امتیاز )
  • عابدی
    01ام خرداد 1398 پاسخ

    قصد خرید برای ۴ کاربری را دارم

    • admin
      01ام خرداد 1398 پاسخ

      سلام
      لطفا از بخش ثبت نام اقدام بکنید و مدارک هویتی خودتون رو هم بارگزاری بکنید

Leave a reply

واحد فروش